Persoonlijke Zorgcoach van Zilveren Kruis

Voormalig community-lid

Wat is het idee?

Ik zou graag zien dat mijn Persoonlijke Zorgcoach van het ZilverenKruis 24/7 beschikbaar is.

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Natasjaj gaf de volgende reactie:

Beste Tinus,

Fijn dat je je wensen uit over openingstijden.

Toevallig hebben wij hier zelf, op de afdeling Zorgbemiddeling, niet al te lang geleden over gesproken. We hebben bekeken en onderzocht of het wenselijk is om langer bereikbaar te zijn voor klanten. Hiervoor hebben we naar verschillende zaken gekeken. Hieruit is gebleken dat het niet haalbaar is om langer open/bereikbaar te blijven. 

De belangrijkste reden heeft te maken met de werkzaamheden die wij doen. We hebben veel telefonisch contact, niet alleen met onze klanten. Ons werk bestaat grotendeels uit direct en persoonlijk contact met de ziekenhuizen. Onze openingstijden sluiten nu aan op de openingstijden van de ziekenhuizen. We willen direct kunnen schakelen met de ziekenhuizen om de beste bemiddelingen en adviezen voor onze klanten te behalen. We gaan dus voor: 'In 1 x goed!'

Een ander punt zijn het aantal terugbelverzoeken welke via klantenservice bij ons binnen komen buiten onze openingstijden om. Dit aantal is bijzonder laag.

We blijven dus 5 dagen geopend van 08.00 tot 18.00 uur. Op andere tijden kan er altijd een e-mail gestuurd worden.

 Tinus, mocht je zelf onze hulp nodig hebben laat het ons weten

  • Goedemorgen

    Dat zou een behoorlijke verandering zijn :-)!

    Ik ben erg benieuwd naar de reden waarom je graag zou zien dat onze zorgcoach 24/7 bereikbaar is? Loop je bijvoorbeeld tegen problemen wanneer onze zorgcoach niet bereikbaar is? Zijn het ook specifieke vragen waar je de zorgcoach dan over zou willen spreken? Bijvoorbeeld voor wachtlijstbemiddeling naar een ander ziekenhuis of gaat het om het vergelijken van ziekenhuizen?

    Hoor het graag van je, Tinus!

    Groet,

    Jasper

  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Daar de zorgcoach kan helpen met wachtlijstbemiddeling en snel schakelen belangrijk is, is 24/7 bereikbaarheid van een zorgcoach vereist.

  • Leuk om je idee te lezen

    Ik heb contact gezocht met de zorgcoaches. Om naar jouw voorstel te kijken. Na het weekend zal één van de zorgcoaches een reageren hier in dit topic. 

    In de tussentijd vroeg ik me nog af: Heb je zelf ook wel eens contact gehad met de zorgcoach?

  • Beste Tinus,

    Fijn dat je je wensen uit over openingstijden.

    Toevallig hebben wij hier zelf, op de afdeling Zorgbemiddeling, niet al te lang geleden over gesproken. We hebben bekeken en onderzocht of het wenselijk is om langer bereikbaar te zijn voor klanten. Hiervoor hebben we naar verschillende zaken gekeken. Hieruit is gebleken dat het niet haalbaar is om langer open/bereikbaar te blijven. 

    De belangrijkste reden heeft te maken met de werkzaamheden die wij doen. We hebben veel telefonisch contact, niet alleen met onze klanten. Ons werk bestaat grotendeels uit direct en persoonlijk contact met de ziekenhuizen. Onze openingstijden sluiten nu aan op de openingstijden van de ziekenhuizen. We willen direct kunnen schakelen met de ziekenhuizen om de beste bemiddelingen en adviezen voor onze klanten te behalen. We gaan dus voor: 'In 1 x goed!'

    Een ander punt zijn het aantal terugbelverzoeken welke via klantenservice bij ons binnen komen buiten onze openingstijden om. Dit aantal is bijzonder laag.

    We blijven dus 5 dagen geopend van 08.00 tot 18.00 uur. Op andere tijden kan er altijd een e-mail gestuurd worden.

     Tinus, mocht je zelf onze hulp nodig hebben laat het ons weten.