Tandartsverzekering aanvragen: Statusgeschiedenis

Hieronder vindt u de geschiedenis van de wijzigen aan de status van dit idee. Terug naar het idee.

  • Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

    Hoi Ronald, 

     

    Ik heb je wens besproken met mijn collega’s. Je wil graag dat we declaratie-gegevens gebruiken voor het beoordelen van de aanvraag van je hoge tandartsverzekering.  

     

    We kunnen geen declaraties gebruiken voor de beoordeling 

    We mogen declaraties namelijk niet lang bewaren. En de vragen gaan ook over behandelingen die eerder kunnen zijn geweest.  

     

    We passen wel de vragenlijst aan  

    We hebben ook gesproken met onze collega’s die klantvragen beantwoorden. Zij zeggen dat meer verzekerden de vragen lastig kunnen beantwoorden. En dat dit soms zorgt dat verzekerden twijfelen over de beoordeling.  

    Vragen die je als klant makkelijk zelf kunt beantwoorden komen straks eerst  

     

    Bijvoorbeeld of je behandelingen verwacht de komende tijd. Vaak is dat namelijk de reden dat je niet geaccepteerd wordt voor een tandartsverzekering. De vragen over eerdere tandartsbehandelingen krijg je niet meer altijd. Zo hoef je geen informatie op te vragen bij je tandarts, als je al om een andere reden wordt afgewezen. En zo is duidelijker om welke reden je wordt afgewezen. 

     

    Een afwijzing is natuurlijk nooit fijn. Dat kunnen we niet altijd veranderen. Maar we kunnen het aanvragen wel eenvoudiger maken.  

     

    Heb je nog vragen? Dan hoor ik graag van je.  

    Hartelijke groet, 

    Sophie

  • Jouw idee is helder

    Jouw idee wordt besproken tijdens de volgende sessie over klantwensen. Je wil hulp bij het invullen van het aanvraagformulier voor een tandartsverzekering met 3 of 4 sterren. Zo weet je zeker dat je aanvraag terecht is goedgekeurd of afgewezen. Je denkt daarbij aan het gebruik van je eerdere declaraties.

  • In gesprek over je idee

    Er is geen opmerking aan deze statusupdate toegevoegd.