Tijdstip vergoedingen hulpmiddelen: Statusgeschiedenis

Hieronder vindt u de geschiedenis van de wijzigen aan de status van dit idee. Terug naar het idee.

  • Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

    Hoi haeles,

    Ik heb jouw idee met mijn collega’s besproken. Je wil in de app en Mijn Zilveren Kruis kunnen zien per welke datum je een hulpmiddel weer vergoed kan krijgen. Dit scheelt je navragen bij de klantenservice.

    Voor brillen en contactlenzen zie je wanneer een nieuwe vergoeding mogelijk is.
    Je weet zo direct wanneer je weer een nieuwe bril of contactlenzen kunt aanschaffen. Je ziet dit in Mijn Zilveren Kruis onder het kopje Maximale vergoedingen.

    Voor andere hulpmiddelen zie je alleen de aanschafdatum.
    Met deze aanschafdatum zie je wanneer je een nieuw hulpmiddel weer vergoed krijgt. We begrijpen dat dit niet ideaal is. Maar helaas is het tonen van informatie voor andere hulpmiddelen een stuk ingewikkelder. Misschien dat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.

    Heb je nog vragen?
    Dan hoor ik het graag.

    Hartelijke groet,
    Halco

  • Jouw idee is helder

    Je wil in de app en Mijn Zilveren Kruis kunnen zien per welke datum je een hulpmiddel weer vergoed kan krijgen. Dit scheelt je navragen bij de klantenservice. 

  • In gesprek over je idee

    Er is geen opmerking aan deze statusupdate toegevoegd.