Volgens mij deelde je eerder een vergelijkbaar idee. We hebben daar toen vervolgens op gereageerd. Ik ben bang dat we weinig voor je kunnen betekenen op het gebied van processen binnen een ziekenhuis. Je zou hiervoor contact kunnen opnemen met het ziekenhuis of de huisartsenpost.
Voor dit antwoord was ik al bang gewoon door schuiven naar een andere partij ben je er zelf van af .erg goed koop .maar volgen mij betaal ik premie aan jullie dus jullie zijn er verantwoordelijk voor.jullie de taak of dat beter kan en niet met een jantje van leiden van af maken .
Vervelend dat je het gevoel hebt dat we het afschuiven. Dat is namelijk niet mijn bedoeling. Het gaat hier om een proces binnen het ziekenhuis. Het zou kunnen zijn dat er een goede reden is waarom ze dit proces zo volgen. Daarom raad ik je aan om het met hen te bespreken zodat zij hier uitleg over kunnen geven.
Het blijft een vreemde toestand de verzekering bepaalt wat er gebeurt en wat je betalen moet ,stoppen met de verzekering mag niet ,ook vreemd maar helaas,jammer zo wij de gewone mensen moeten het er maar mee doen .hierbij laat ik het maar denk niet dat het enige nut heeft oom het ziekenhuis te Bellen die verdienen hun geld makkelijk zo .lll