Alleen Engelse brief naar klanten die hierom gevraagd hebben

Wat is het idee?

ik heb vandaag post ontvangen en daarin zaten twee brieven. Eentje in het Nederlands en eentje in het Engels. Nu is mijn idee om in jullie systeem vast te leggen wanneer iemand een Engelse brief nodig heeft i.p.v. alleen een Nederlandse brief. Hiermee bespaar je niet alleen papier, maar ook portokosten. Wat eventueel ook kan is om de Engelse brief op de achterkant te printen. Ik hoor graag een reactie.

Dit idee is gesloten
  • Goedemorgen Heidi,

    Welkom op Samen en dank voor je bericht. Je ontving van ons een brief in het Nederlands en Engels. Maar je zou graag willen zien dat we alleen Engelse brieven sturen naar mensen die hierom gevraagd hebben. Want dit scheelt papier en portokosten.

    Ik neem aan dat je hiervoor een verzekering bij One had? Omdat One veel Engelstalige klanten had, is bij de overstap naar Zilveren Kruis geregeld dat deze klanten brieven ook in het Engels ontvangen.

    Klanten kunnen via Mijn Zilveren Kruis instellen om onze post voortaan digitaal te ontvangen. We versturen dan geen brieven meer per post. Zou dat een voldoende oplossing voor je zijn?