Wat is jullie emailadres per zorgafdeling bv gehoorapparaten of gebit vragen

Wat is het idee?

Als je kunt mailen de vraag heb je altijd een schriftelijk antwoord.  Ook hoef je dan niet 15 minuten of langer te wachten aan de telefoon.

Dit geld voor eigenlijk heel veel verzekeringen en banken. Emailadres om bereikbaar te zijn voor vragen of zorgen van uw verzekerden.

Mvg R de Groot

Dit idee is gesloten
  • Hoi Rehana,

    Welkom op Samen! En leuk dat je meteen jouw wens deelt.

    Je wilt graag een e-mailadres voor vragen. We hebben e-mail als manier om een vraag te stellen al een tijdje geleden uitgezet. We zagen namelijk dat we onze verzekerden op die manier niet zo goed konden helpen met hun vraag. Je leest er meer over in het interview met onze collega Frank.

     Ik lees in je bericht dat je graag een schriftelijk antwoord wilt en niet lang wilt wachten aan de telefoon. Dat sluit aan bij de wens van Carina. Daar lees je onder andere over de oplossing die we binnenkort gaan bieden: chatten via onze app.