Keuzemenu veranderen

Wat is het idee?

Het bandje wat afgespeeld wordt is iedere keer weer een bron van ergernis als je naar de klantenservice belt.

Dit is al jaren en zo en menigmaal mijn ongenoegen hierover geuit aan de medewerker die ik aan de lijn kreeg en ook die bevestigd het knullige ervan

Kan het niet eens anders via een normaal keuze menu zonder het inspreken van huisnummer, geboortedatum en postcode. Als je er al doorheen komt moeten deze gegevens opnieuw worden gemeld aan de medewerker van de klantenservice dus wat is het nut ervan dat je deze ook moet inspreken?

Jouw idee is helder

Je wil een eenvoudiger keuzemenu waarbij je niet eerst je persoonsgegevens hoeft in te spreken. 

Bovenliggend
  • Hoi Ton, 

    Goed dat je je hebt aangemeld op Samen om jouw idee met ons te delen.

    Ik lees dat het inspreken van postcode en huisnummer, zodat onze klantenservice meteen de juiste gegevens ziet niet altijd werkt bij jou. Dat is inderdaad vervelend als dat gebeurt. Als ik je goed begrijp vind je het niet erg dat er een keuzemenu is wanneer dat helpt om meteen bij de juiste medewerker uit te komen. Maar wil je niet dat je eerst je gegevens in moet spreken. Heb ik je idee dan goed omschreven? 

Opmerking
  • Hoi Ton, 

    Goed dat je je hebt aangemeld op Samen om jouw idee met ons te delen.

    Ik lees dat het inspreken van postcode en huisnummer, zodat onze klantenservice meteen de juiste gegevens ziet niet altijd werkt bij jou. Dat is inderdaad vervelend als dat gebeurt. Als ik je goed begrijp vind je het niet erg dat er een keuzemenu is wanneer dat helpt om meteen bij de juiste medewerker uit te komen. Maar wil je niet dat je eerst je gegevens in moet spreken. Heb ik je idee dan goed omschreven? 

Onderliggend