Factuur en herinnering (QR-code, papier, betaalkenmerk en omschrijving)

1 reactie

Beste Zilveren Kruis,

Paar ideeen om het facturatieproces te verbeteren.

1. Graag ontvang ik een factuur op papier. Op facturen per e-mail reageer ik bewust niet. Ook gezien jullie eigen melding dat cirminelen nepberichten versturen via e-mail. Geef het goede voorbeeld en stop dan ook zelf met het versturen van e-mails. 

2. Ik zou graag een factuur of herinnering ontvangen met een QR-code. Waarom is het nog nodig om al die gegevens over te tikken?

3. Is het mogelijk om een automatische incasso in te stellen voor reguliere zorgkosten (en niet voor het jaarbedrag, want daar wil ik geen automatische incasso voor afgeven)

4. Op de 1ste herinnering staat zowel een Omschrijving (lang nummer) als een Betaalkenmerk. Dat is verwarrend. Wat is de toegevoegde waarde van de Omschrijving? Laat dat weg.

5. Op de 1ste herinnering staat een Betaalkenmerk met punten ertussen; bijv. 0001.6000.8602.8842 Dit terwijl bank-apps geen punten toestaan. Mijn tip: maak het betaalkenmerk dik gedrukt en met spaties waar nu de punten staan.

Ik hoop dat jullie hiermee jullie eigen processen verbeteren, en misschien ook nog met voordeel voor klanten.

Vriendelijke groet,

Pieter Boonstra

Lees het hele idee
Jouw idee is helder

Je wil dat we voortaan rekeningen per post versturen. Op de rekening wil je graag een QR-code zien, zonder verdere omschrijving en een betaalkenmerk zonder punten. Daarnaast wil je je zorgkosten automatisch laten betalen en de jaarpremie per rekening ontvangen.

Bovenliggend Opmerking Onderliggend
Geen gegevens