Verbeterde info over afwijzing declaraties

Wat is het idee?

Ik heb een zoontje die hulpmiddelen (kinder bril) nodig heeft. Omdat het een niet gecontracteerde zorgaanbieder betreft moet ik altijd het arts recept meesturen. Dat vergeet ik nog wel eens. Omdat er bij de afwijzing van de declaratie (iPhone app) alleen maar staat dat het afgekeurd is omdat bepaalde dingen niet vergoed worden, moet ik altijd weer klantenservice bellen voor exacte informatie. Dit moet echt makkelijker kunnen door op de afwijzing toe te voegen dat er extra documenten nodig zijn vanwege niet gecontracteerde zorg.

Jouw idee is helder

Je wilt graag direct weten waarom je declaratie is afgewezen, zodat je geen contact met onze klantenservice hoeft op te nemen.

Bovenliggend
  • Hoi Aarnoud,

    Bedankt voor het idee dat je hebt geplaatst! Ik begrijp dat het vervelend is dat je contact moet opnemen om te achterhalen waarom je declaratie is afgewezen.

    Je idee is daarom duidelijk: je wilt graag direct weten waarom je declaratie is afgewezen, zodat je geen contact met onze klantenservice hoeft op te nemen.

    We zullen ook dit idee met onze collega's bespreken en plaatsen daarna onze reactie hier.

Opmerking
  • Hoi Aarnoud,

    Bedankt voor het idee dat je hebt geplaatst! Ik begrijp dat het vervelend is dat je contact moet opnemen om te achterhalen waarom je declaratie is afgewezen.

    Je idee is daarom duidelijk: je wilt graag direct weten waarom je declaratie is afgewezen, zodat je geen contact met onze klantenservice hoeft op te nemen.

    We zullen ook dit idee met onze collega's bespreken en plaatsen daarna onze reactie hier.

Onderliggend
Geen gegevens