Op welke manier wil jij digitaal contact hebben met je zorgverlener?

Digitaal contact met je zorgverlener kan op verschillende manieren. Denk bijvoorbeeld aan (beeld)bellen, mailen, online afspraken maken, appen en er komen steeds nieuwe manieren bij. 

Met mijn collega’s kijk ik hoe we onze verzekerden de keuze kunnen geven om ook digitaal contact te hebben. En dan is het natuurlijk belangrijk dat de mogelijkheden aansluiten bij wat jij belangrijk vindt. Daarom zijn we benieuwd: hoe kijk jij naar de verschillende manieren van contact? En wat zie jij als voor- en nadelen?  

Bovenliggend Reageren Onderliggend
  • Offline als antwoord op jeroenswets:

    Hi Jeroen dank voor je bericht. Wat leuk dat je destijds hebt meegedaan aan die Apple Watch pilot. Ik heb inderdaad ook de informatie over de lancering van apple watch 6 gezien en het onderzoek dat de zes ziekenhuizen ermee gaan doen op zuurstofgehalte in het bloed. Op deze wijze kunnen burgers-patiënten hun persoonlijke informatie laten analyseren en eventueel delen met zorgverleners. Dat is een interessante ontwikkeling voor mensen die op die wijze meer grip op hun gezondheid willen krijgen. We gaan dit met belangstelling volgen!