Er is geen overeenkomend idee gevonden
Bovenliggend
  • Hoi Anouk,

    Bedankt voor je uitleg. Bij e-mail kan jij zelf goed de tijd nemen om na te denken over jouw reactie. Daarnaast kan je daar ook bijlages toevoegen. Bij andere contactopties heb je dit minder. Vat ik het zo goed samen?

    Ik neem jouw idee mee in het gesprek met mijn collega’s. Niet lang geleden hebben we de keuze gemaakt om te focussen op andere contactkanalen. Dat deden we omdat we zagen dat we klanten via e-mail minder goed kunnen helpen. En dat klanten daardoor ook minder tevreden zijn over onze service. Daardoor is de kans niet groot dat we het nu direct weer aanpassen.

    P.s. Je zegt dat je de mogelijkheid wilt om mails niet te ontvangen. Je kunt dat zelf aanpassen in Mijn Zilveren Kruis via e-mailvoorkeuren aanpassen.

     

Reactie
  • Hoi Anouk,

    Bedankt voor je uitleg. Bij e-mail kan jij zelf goed de tijd nemen om na te denken over jouw reactie. Daarnaast kan je daar ook bijlages toevoegen. Bij andere contactopties heb je dit minder. Vat ik het zo goed samen?

    Ik neem jouw idee mee in het gesprek met mijn collega’s. Niet lang geleden hebben we de keuze gemaakt om te focussen op andere contactkanalen. Dat deden we omdat we zagen dat we klanten via e-mail minder goed kunnen helpen. En dat klanten daardoor ook minder tevreden zijn over onze service. Daardoor is de kans niet groot dat we het nu direct weer aanpassen.

    P.s. Je zegt dat je de mogelijkheid wilt om mails niet te ontvangen. Je kunt dat zelf aanpassen in Mijn Zilveren Kruis via e-mailvoorkeuren aanpassen.

     

Onderliggend
Geen gegevens