Ik wil kunnen e-mailen met Zilveren Kruis

Wat is het idee?

Ik kreeg vanmorgen een mail van jullie met de vraag of mijn zorgverzekering nog wel bij me past. Ook hier kan niet op gereageerd worden. Er wordt in de mail gewezen op de waardeloze contactopties welke jullie bieden: bellen (lang in de wacht hangen) Chatten (ook lang wachten en beperkte opties) of via social nonsensemedia. Ik wil graag weer gewoon antwoord kunnen geven op een mail, maar dit blokkeren jullie. Waarom? jullie mailen mij toch ook (tot vervelens aan toe) Ik wil in een mail gewoon mijn verhaal kunnen doen, jullie kunnen dan zelf het moment kiezen dat je de mail leest en behandelt. Tegenwoordig hebben veel bedrijven zo'n afstandelijk beleid en dat is om je dood te schamen. Bakken met geld aan mensen verdienen, maar geen gehoor als ze vragen of opmerkingen hebben.

Dus stel je open voor je klant.

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Hoi Anouk,

Je wil met Zilveren Kruis kunnen e-mailen. We hebben ervoor gekozen om geen klantvragen via e-mail meer te beantwoorden. In dit blogartikel lees je ‘Waarom Zilveren Kruis niet meer per e-mail antwoordt’.

Er komt een nieuwe manier om je vraag te stellen: appchat in de Zilveren Kruis app. Je kunt hier in je eigen tempo lezen en antwoorden. Samen-lid Carina deelde eind vorig jaar een vergelijkbare wens. Hier lees je het antwoord dat we haar gaven: Ook ’s avonds een vraag kunnen stellen bijvoorbeeld via een contactformulier.

Groet,
Sophie

Bovenliggend
  • Hoi Anouk,

    Bedankt voor je uitleg. Bij e-mail kan jij zelf goed de tijd nemen om na te denken over jouw reactie. Daarnaast kan je daar ook bijlages toevoegen. Bij andere contactopties heb je dit minder. Vat ik het zo goed samen?

    Ik neem jouw idee mee in het gesprek met mijn collega’s. Niet lang geleden hebben we de keuze gemaakt om te focussen op andere contactkanalen. Dat deden we omdat we zagen dat we klanten via e-mail minder goed kunnen helpen. En dat klanten daardoor ook minder tevreden zijn over onze service. Daardoor is de kans niet groot dat we het nu direct weer aanpassen.

    P.s. Je zegt dat je de mogelijkheid wilt om mails niet te ontvangen. Je kunt dat zelf aanpassen in Mijn Zilveren Kruis via e-mailvoorkeuren aanpassen.

     

Opmerking
  • Hoi Anouk,

    Bedankt voor je uitleg. Bij e-mail kan jij zelf goed de tijd nemen om na te denken over jouw reactie. Daarnaast kan je daar ook bijlages toevoegen. Bij andere contactopties heb je dit minder. Vat ik het zo goed samen?

    Ik neem jouw idee mee in het gesprek met mijn collega’s. Niet lang geleden hebben we de keuze gemaakt om te focussen op andere contactkanalen. Dat deden we omdat we zagen dat we klanten via e-mail minder goed kunnen helpen. En dat klanten daardoor ook minder tevreden zijn over onze service. Daardoor is de kans niet groot dat we het nu direct weer aanpassen.

    P.s. Je zegt dat je de mogelijkheid wilt om mails niet te ontvangen. Je kunt dat zelf aanpassen in Mijn Zilveren Kruis via e-mailvoorkeuren aanpassen.

     

Onderliggend
Geen gegevens