Er is geen overeenkomend idee gevonden
Bovenliggend
  • Goedemiddag Willeke,

    Hartelijk dank voor je bericht hier! Leuk dat jullie hier vanuit de Verzekerdenraad op meekijken!

    Ik zie in jouw bericht een aantal punten terugkomen. Op de vraag hoe we de input van verzekerden beter kunnen meenemen en ophalen, vraag je je af of er bijvoorbeeld al veel op Facebook wordt gedaan, omdat je daar zelf weinig interactie ziet. Als oplossing hiervoor zie je een mogelijkheid om in de vorm van blogs of vlogs relevante thema’s onder de aandacht kan brengen. Of misschien Facebook of Instagram live sessies te organiseren.

    Het is mij niet helemaal of het nu gaat om hoe de Verzekerdenraad van Zilveren Kruis met verzekerden kan communiceren, of hoe Zilveren Kruis met verzekerden communiceert of zorgt voor interactie op de social mediakanalen. Zou je dit willen toelichten? En klopt het dat het om deze vraag met reacties ging: “Hoe zorgen we dat elke verzekerde zijn stem kan laten horen?”

    Groet,
    Jasper

Reactie
  • Goedemiddag Willeke,

    Hartelijk dank voor je bericht hier! Leuk dat jullie hier vanuit de Verzekerdenraad op meekijken!

    Ik zie in jouw bericht een aantal punten terugkomen. Op de vraag hoe we de input van verzekerden beter kunnen meenemen en ophalen, vraag je je af of er bijvoorbeeld al veel op Facebook wordt gedaan, omdat je daar zelf weinig interactie ziet. Als oplossing hiervoor zie je een mogelijkheid om in de vorm van blogs of vlogs relevante thema’s onder de aandacht kan brengen. Of misschien Facebook of Instagram live sessies te organiseren.

    Het is mij niet helemaal of het nu gaat om hoe de Verzekerdenraad van Zilveren Kruis met verzekerden kan communiceren, of hoe Zilveren Kruis met verzekerden communiceert of zorgt voor interactie op de social mediakanalen. Zou je dit willen toelichten? En klopt het dat het om deze vraag met reacties ging: “Hoe zorgen we dat elke verzekerde zijn stem kan laten horen?”

    Groet,
    Jasper

Onderliggend
Geen gegevens