Waarvoor gebruik jij Mijn Zilveren Kruis?

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd wat jij vindt van Mijn Zilveren Kruis.

Mijn Zilveren Kruis is de plek waar je informatie vindt over jouw eigen verzekering. Ook kun je hier allerlei verzekeringszaken zelf regelen.

Wil je mij helpen? Log dan in op Mijn Zilveren Kruis. Ik ben benieuwd hoe jij kijkt naar onderstaande vragen:

1. Waarvoor gebruik jij Mijn Zilveren Kruis?

2. Wat zou jij nog meer willen zien of regelen?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend
  • Offline

    ,

    Wat je voorstelt is een mooie aanvulling op wat mijn wens is. Mij idee was dat je ergens je ingediende declaraties terug kan vinden voordat ze op je declaratieoverzicht komen als ze verwerkt zijn.

    Ik weet niet wat bij jullie het verschil is tussen het klantdomein app. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat het klantendomein het klantportaal op de website is. In dat geval zou ik kiezen om een uitgebreide versie met status die je zelf al bedacht hebt. En in de app een uitgeklede versie daarvan.

     

    Wat betreft de machtigingen is het wel belangrijker dat er eventueel de mogelijkheid komt om in geval van afwijzing de reden te zien. Nu zie je vaak bij verzekeraars deels afgewezen maar heb je daar geen uitleg bij en kun je daar ook niks mee.

Reageren
  • Offline

    ,

    Wat je voorstelt is een mooie aanvulling op wat mijn wens is. Mij idee was dat je ergens je ingediende declaraties terug kan vinden voordat ze op je declaratieoverzicht komen als ze verwerkt zijn.

    Ik weet niet wat bij jullie het verschil is tussen het klantdomein app. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat het klantendomein het klantportaal op de website is. In dat geval zou ik kiezen om een uitgebreide versie met status die je zelf al bedacht hebt. En in de app een uitgeklede versie daarvan.

     

    Wat betreft de machtigingen is het wel belangrijker dat er eventueel de mogelijkheid komt om in geval van afwijzing de reden te zien. Nu zie je vaak bij verzekeraars deels afgewezen maar heb je daar geen uitleg bij en kun je daar ook niks mee.

Onderliggend
Geen gegevens