Waarvoor gebruik jij Mijn Zilveren Kruis?

Voormalig community-lid
Voormalig community-lid

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd wat jij vindt van Mijn Zilveren Kruis.

Mijn Zilveren Kruis is de plek waar je informatie vindt over jouw eigen verzekering. Ook kun je hier allerlei verzekeringszaken zelf regelen.

Wil je mij helpen? Log dan in op Mijn Zilveren Kruis. Ik ben benieuwd hoe jij kijkt naar onderstaande vragen:

1. Waarvoor gebruik jij Mijn Zilveren Kruis?

2. Wat zou jij nog meer willen zien of regelen?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Bedankt  ,  en  voor jullie reacties!

     Mooi om te lezen hoe je door Mijn Zilveren Kruis navigeert! Het stuk van een rekening klinkt als iets wat al erg goed gaat.  Je geeft aan dat bij het vergoedingenstuk het lastig is om de juiste te kiezen, hoe zouden wij dit kunnen verbeteren? Of is de zoekbalk al voldoende op om op de juiste pagina te komen? 

     Sorry, ik zie inderdaad dat er er een W miste in het www. In onderstaande afbeelding heb ik design gedaan de maximale vergoeding pagina met een tandarts vergoeding. Ik ben benieuwd naar je mening!

    Schermafbeelding

    Fijn om te lezen dat het aanpassen van de verzekering heel logisch is, en dat dit ook gemakkelijk via de app kan. 

     Bedankt voor je reactie. Het voorstel wat ik deed voor declaraties is iets waar we ook naar willen kijken of we dit kunnen realiseren. Maar goed om te horen dat dit ook een aanvullings is op jou wens. 

    Het verschil tussen Mijn Zilveren Kruis en de app wordt steeds kleiner, veel functies worden ook in de nieuwe app toegevoegd. Het zou dus prima kunnen om deze functie zowel in de app als op Mijn Zilveren Kruis aan te bieden.

     

    Begrijp ik het goed dat je graag inzicht wilt hebben in de reden van de afwijzing en een eventuele geaccepteerde machtiging? Hierbij is het dan ook belangrijk dat er uitleg gegeven wordt waarom er een afwijzing is?

Reageren
  • Voormalig community-lid
    Voormalig community-lid

    Bedankt  ,  en  voor jullie reacties!

     Mooi om te lezen hoe je door Mijn Zilveren Kruis navigeert! Het stuk van een rekening klinkt als iets wat al erg goed gaat.  Je geeft aan dat bij het vergoedingenstuk het lastig is om de juiste te kiezen, hoe zouden wij dit kunnen verbeteren? Of is de zoekbalk al voldoende op om op de juiste pagina te komen? 

     Sorry, ik zie inderdaad dat er er een W miste in het www. In onderstaande afbeelding heb ik design gedaan de maximale vergoeding pagina met een tandarts vergoeding. Ik ben benieuwd naar je mening!

    Schermafbeelding

    Fijn om te lezen dat het aanpassen van de verzekering heel logisch is, en dat dit ook gemakkelijk via de app kan. 

     Bedankt voor je reactie. Het voorstel wat ik deed voor declaraties is iets waar we ook naar willen kijken of we dit kunnen realiseren. Maar goed om te horen dat dit ook een aanvullings is op jou wens. 

    Het verschil tussen Mijn Zilveren Kruis en de app wordt steeds kleiner, veel functies worden ook in de nieuwe app toegevoegd. Het zou dus prima kunnen om deze functie zowel in de app als op Mijn Zilveren Kruis aan te bieden.

     

    Begrijp ik het goed dat je graag inzicht wilt hebben in de reden van de afwijzing en een eventuele geaccepteerde machtiging? Hierbij is het dan ook belangrijk dat er uitleg gegeven wordt waarom er een afwijzing is?

Onderliggend
Geen gegevens