Waarvoor gebruik jij Mijn Zilveren Kruis?

Voormalig community-lid
Voormalig community-lid

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd wat jij vindt van Mijn Zilveren Kruis.

Mijn Zilveren Kruis is de plek waar je informatie vindt over jouw eigen verzekering. Ook kun je hier allerlei verzekeringszaken zelf regelen.

Wil je mij helpen? Log dan in op Mijn Zilveren Kruis. Ik ben benieuwd hoe jij kijkt naar onderstaande vragen:

1. Waarvoor gebruik jij Mijn Zilveren Kruis?

2. Wat zou jij nog meer willen zien of regelen?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend
  • Offline

    Voormalig community-lid : de link die je me doorgaf, werkt niet. Ik zoch echter zelf naar de maximale vergoedingen >>>HIER<<< en dan blijkt dat ik daar niet heel veel mee kan, aangezien ik sinds begin dit jaar nog slechts 1 ster aanvullende verzekering heb en geen aanvullende tandartsverzekering. In dat opzicht kan ik je dus niet verder helpen met mijn feedback.

    Het aanpassen van de verzekering is echt heel logisch, hoewel ik moet aangeven dat ik dit de laatste keer via de app op m'n telefoon deed. Werkt ook erg intuïtief en het inloggen gaat daar vlotter.

Reageren
  • Offline

    Voormalig community-lid : de link die je me doorgaf, werkt niet. Ik zoch echter zelf naar de maximale vergoedingen >>>HIER<<< en dan blijkt dat ik daar niet heel veel mee kan, aangezien ik sinds begin dit jaar nog slechts 1 ster aanvullende verzekering heb en geen aanvullende tandartsverzekering. In dat opzicht kan ik je dus niet verder helpen met mijn feedback.

    Het aanpassen van de verzekering is echt heel logisch, hoewel ik moet aangeven dat ik dit de laatste keer via de app op m'n telefoon deed. Werkt ook erg intuïtief en het inloggen gaat daar vlotter.

Onderliggend
Geen gegevens