Hoe noem jij het overzicht van o.a. polisbladen en declaratie-overzichten in Mijn Zilveren Kruis?

Voormalig community-lid
Voormalig community-lid

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd wat jij vindt van Mijn Zilveren Kruis.

cocreatieAls je inlogt, dan zie je op de overzichtspagina een blokje. In het voorbeeld heb ik het voor je omcirkelt en er een pijl bij gezet. In dat blokje vind je:

  • Polisbladen
  • Emails/brieven van rekeningen
  • Premievoorstellen
  • Declaratieoverzichten
  • Ingediende declaraties (die je als klant zelf hebt ingediend)cocreatie

Boven dit blokje staat een titel (in het voorbeeld noemen we het nu even xxxxxxx). En we zien in reacties dat verzekerden niet altijd duidelijk vinden wat ze hier kunnen vinden. Nu ben ik benieuwd hoe jij dit blokje zou noemen. Welk woord (of 2) omschrijft voor jou goed welke informatie je hier vindt?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend Reageren Onderliggend
Geen gegevens