Hoe wil jij in gesprek over jouw briljante verbeter-idee?

Heb jij een goed idee om je zorgverzekering te verbeteren? Deel het met ons en ga erover in gesprek. Zo kunnen we de zorgverzekering steeds beter maken. Ideeën die communityleden delen gaan bijvoorbeeld over het verbeteren van onze communicatie en service, de afspraken die we maken met zorgverleners of het aanpassen van onze verzekeringen.

Als je een idee deelt, dan gaan we met je in gesprek. We zijn benieuwd welke wensen/ behoefte leiden tot jouw idee. We zien namelijk dat juist goed weten wat de wens achter een idee is, zorgt dat de kans groter is dat we ermee aan de slag kunnen en dat het ook voor jou als klant doet wat je graag wil. Soms kan dat wat je als oplossing in gedachten hebt niet, maar kunnen we wel op een andere manier de wens vervullen.

Als je idee helder is, dan nemen we het mee naar een bespreking met collega’s (bijvoorbeeld beleidsmakers). Een aantal keer per jaar bespreken we wensen van klanten. Die komen binnen via Samen, maar bijvoorbeeld ook doordat klanten dit aangeven in een gesprek met een medewerker aan de telefoon. En daarna ontvang je reactie op je idee. We geven dan aan of we ermee aan de slag gaan en waarom we ervoor kiezen om dat wel of niet te doen.

Om dit proces verder te verbeteren, hoor ik graag van jullie: hoe wil jij je idee graag delen op Samen? En wat maakt dat je dat sneller doet of wat zou je juist tegenhouden?

22-01-2021 - update van de moderator:
Afgelopen weken gingen jullie met Martin in gesprek over het verbeteren van het Samen platform. In het tabblad ‘Waar staan we nu’ bovenaan deze pagina lees je wat Martin met jullie input heeft gedaan.

Loop je nog ergens tegenaan? Of heb je een idee om Samen te verbeteren? Deel deze in het topic: Deel jouw eerste ervaringen met Samen

  • Goede morgen Martin

    Ik heb in verleden  zeer leuk en met alle plezier gewerkt met deze afdeling van zilveren kruis ,maar ik kan niet begrijpen wat nu de bedoeling is van deze nieuwe manier ten op zichtte van vroeger ik heb dit al meerdere keren laten weten maar krijg niet het antwoord wat ik hier mee bedoel, daarom heb ik me terug getrokken de laatste maanden en bijna niet gereageerd en zelfs overwogen hier mee te beëindigen. 

  • Offline als antwoord op wdfaasse1290:

    Dag wdfaasse1290, goed dat je hier aan de bel trekt! Dit wist ik helemaal niet! Kun je mij vertellen waar je tegenaan loopt? Ik help je graag met al je vragen, groetjes Laura