Meedenken Etalage

Samen met verzekerden verbeteren

We zijn in gesprek geweest met onze verzekerden om steeds verder te verbeteren. Hier lees je wat we daarmee gaan doen.

Samen met verzekerden verbeteren

We zijn in gesprek geweest met onze verzekerden om steeds verder te verbeteren. Hier lees je wat we daarmee gaan doen.

Jullie mening telt

Samen met onze verzekerden verbeteren wij steeds verder. Hier zie je wat we de afgelopen tijd hebben gedaan.

Wijs je ons op een foutje of verbeterkans? Dan komt jouw tip hier terecht

Wijs je ons op een foutje of verbeterkans? Dan komt jouw tip hier terecht

Ben je verzekerd bij Zilveren Kruis, dan verwacht je gewoon goede dienstverlening. Geen gedoe. Vervolgens ontvang je van ons een brief met een verwarrende spelfout. Of je kunt op de website het antwoord op een simpele vraag niet vinden. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Gelukkig laten veel mensen ons dat meteen weten. Door te bellen, te chatten, een mening achter te laten op de website, noem maar op. Maar wat doet Zilveren Kruis met al die waardevolle tips? Die vraag stelde ik aan klantsignaalmanagers Carola van Beelen en Harmke Kramer-Mooijekind.

Klanten vertellen Zilveren Kruis wat voor rekening zij willen krijgen

Klanten vertellen Zilveren Kruis wat voor rekening zij willen krijgen

Stel, je bent behandeld in het ziekenhuis. Dan denk je achteraf misschien: moet ik nou nog wat betalen of niet? Dit kun je zien op het zorgkostenoverzicht, waarvan je per post of mail bericht krijgt. Op het overzicht lees je wat je vergoed krijgt en wat je zelf betaalt. Maar is die uitleg duidelijk genoeg? En komt het zorgkostenoverzicht wanneer je dat verwacht? Op die vragen zocht Rosa Meurink (30), Business Consultant bij Zilveren Kruis, antwoord. Met een team van onderzoekers interviewde zij verschillende mensen om hun mening te horen over het zorgkostenoverzicht. In dit artikel vertelt Rosa wat ze heeft geleerd.

Dit hebben we ook besproken

Wil je weten wat we besproken hebben? En wat we met jullie inbreng gaan doen? Klik op een titel en lees meer.

  • Contact op maat

    Contact op maat

    Wanneer kijk jij op onze website en wanneer bel je liever met ons?
    Laatste activiteit: 1 maand geleden
    9 leden
  • Nieuwe klanten beter helpen

    Nieuwe klanten beter helpen

    Nieuw bij Zilveren Kruis? Hoe heb jij onze service de afgelopen weken ervaren?
    Laatste activiteit: 8 maanden geleden
    7 leden
  • Digitaal contact met je zorgverlener

    Digitaal contact met je zorgverlener

    Digitaal contact met je zorgverlener kan handig zijn. Denk jij ook mee?
    Laatste activiteit: 6 maanden geleden
    15 leden
  • Onze community Samen verbeteren

    Onze community Samen verbeteren

    Met onze communityleden verbeteren we Samen steeds verder. Denk jij ook mee?
    Laatste activiteit: 11 maanden geleden
    15 leden
  • Mijn Zilveren Kruis

    Mijn Zilveren Kruis

    Samen met verzekerden verbeteren we Mijn Zilveren Kruis steeds verder.
    Laatste activiteit: 18 dagen geleden
    19 leden