We zijn in gesprek geweest met onze verzekerden om steeds verder te verbeteren. Hier lees je wat we daarmee gaan doen.
We zijn in gesprek geweest met onze verzekerden om steeds verder te verbeteren. Hier lees je wat we daarmee gaan doen.
Samen met onze verzekerden verbeteren wij steeds verder. Hier zie je wat we de afgelopen tijd hebben gedaan.
In maart stopte Zilveren Kruis met het beantwoorden van vragen via e-mail. Een rare keuze in dit digitale tijdperk? Niet echt, zegt Frank Bodenstaff, projectleider bij de zorgverzekeraar. Stoppen met e-mail gaat ervoor zorgen dat het contact met klanten juist verbetert. Ik zocht Frank op om dit beter te begrijpen.
Je hebt ongetwijfeld wel eens een kijkje genomen in Mijn Zilveren Kruis. Op dit beveiligde deel van onze website vind je je persoonlijke gegevens, hoe je verzekerd bent, welke zorg je hebt gehad en wat je moet betalen of vergoed krijgt. Cynthia Aarsen (26), user experience designer, zorgt ervoor dat deze informatie overzichtelijk op je beeldscherm verschijnt. Omdat dit werk nooit af is, nodigt Cynthia jou uit om mee te denken over de volgende update van Mijn Zilveren Kruis. Een interview.