Op welke manier wil jij met ons meedenken?

Luisteren naar de wensen van verzekerden en hen laten weten wat je met hun wensen doet. Daar draait de nieuwe wet verzekerdeninvloed om. Samen met  en andere collega’s kijk ik daarom naar hoe wij verzekerden invloed laten hebben, bijvoorbeeld over de manier waarop wij met klanten communiceren en over de afspraken die wij met zorgverleners maken.

Ik ben daarom benieuwd hoe jij met ons mee wilt denken.

Wil je graag jouw eigen (persoonlijke) ideeën delen en bespreken met ons?  Wil je meepraten over onderwerpen waar Zilveren Kruis mee bezig is? Of ben je vooral nieuwsgierig naar wat wij doen met jullie wensen?

Misschien zie jij nog wel hele andere mogelijkheden! Wij zijn erg benieuwd. Deel jouw ideeën hieronder in de reacties

Topantwoorden

Bovenliggend
  • Offline

    Hallo  ,

    Ik ben geen verzekerde van Zilverenkruis maar wat ik merk is dat patienten heel veel baad hebben bij het overleggen / sparren met een ervaringsdeskundige die zelf ook regelmatig gebruik maak van de zorg. Dit is natuurlijk vergelijbaar met hoe de verzekeringsraad nu is opgezet. Echter heb je in het geval van een ervaringsdeskundige veel meer mensen nodig.

    Belangrijk is als je mensen wilt laten meedenken dat het onderwerp waarover ze meedenken voor iedereen duidelijk is. Ik vind het bijvoorbeeld prima om beleidstukken te lezen maar er zijn ook mensen die hier niks van snappen. Je zult informatie op verschillende manieren moeten aanbieden.

    Wij doen dat bijvoorbeeld op www.wijencp.nl maar informatie zowel in tekst als plaatjes aanwezig is. 

    Het organiseren van online meetimngen kan hierbij ook een prima midel zijn. Sommige mensen begrijpen informatie wel als ze erover praten, terwijl ze er misschien niks van snappen als ze de beleidstukken lezen.

Reageren
  • Offline

    Hallo  ,

    Ik ben geen verzekerde van Zilverenkruis maar wat ik merk is dat patienten heel veel baad hebben bij het overleggen / sparren met een ervaringsdeskundige die zelf ook regelmatig gebruik maak van de zorg. Dit is natuurlijk vergelijbaar met hoe de verzekeringsraad nu is opgezet. Echter heb je in het geval van een ervaringsdeskundige veel meer mensen nodig.

    Belangrijk is als je mensen wilt laten meedenken dat het onderwerp waarover ze meedenken voor iedereen duidelijk is. Ik vind het bijvoorbeeld prima om beleidstukken te lezen maar er zijn ook mensen die hier niks van snappen. Je zult informatie op verschillende manieren moeten aanbieden.

    Wij doen dat bijvoorbeeld op www.wijencp.nl maar informatie zowel in tekst als plaatjes aanwezig is. 

    Het organiseren van online meetimngen kan hierbij ook een prima midel zijn. Sommige mensen begrijpen informatie wel als ze erover praten, terwijl ze er misschien niks van snappen als ze de beleidstukken lezen.

Onderliggend
Geen gegevens