Op welke manier wil jij met ons meedenken?

Luisteren naar de wensen van verzekerden en hen laten weten wat je met hun wensen doet. Daar draait de nieuwe wet verzekerdeninvloed om. Samen met  en andere collega’s kijk ik daarom naar hoe wij verzekerden invloed laten hebben, bijvoorbeeld over de manier waarop wij met klanten communiceren en over de afspraken die wij met zorgverleners maken.

Ik ben daarom benieuwd hoe jij met ons mee wilt denken.

Wil je graag jouw eigen (persoonlijke) ideeën delen en bespreken met ons?  Wil je meepraten over onderwerpen waar Zilveren Kruis mee bezig is? Of ben je vooral nieuwsgierig naar wat wij doen met jullie wensen?

Misschien zie jij nog wel hele andere mogelijkheden! Wij zijn erg benieuwd. Deel jouw ideeën hieronder in de reacties

Topantwoorden

Bovenliggend
  •  Als ik je goed begrijp, dan wil je dat we bij het verbeteren op basis van klantwensen ook leren van waar klanten tegenaan lopen, liefst voor het tot een klacht komt. Dat is ook hoe het nu al gaat. Direct een actie hieraan koppelen kan in een deel van de gevallen. In sommige gevallen is dat lastiger, omdat klanten verschillende wensen en voorkeuren hebben en het aanpassen aan de voorkeur van de een, zorg dat het weer minder past bij de voorkeur van de ander. Daar zoeken we een balans in. Het voorbeeld dat je noemt rondom communicatie is er een waar we zeer verschillende voorkeuren zien. Je inhoudelijke wensen en verbetersuggesties kun je als idee indienen.

    Om terug te komen op het onderwerp van dit topic: op welke manier wil jij meedenken? Door het delen van een eigen idee? Of juist door mee te praten over onderwerpen waar Zilveren Kruis mee bezig is? Of ben je vooral nieuwsgierig naar wat wij doen met jullie wensen?

Reageren
  •  Als ik je goed begrijp, dan wil je dat we bij het verbeteren op basis van klantwensen ook leren van waar klanten tegenaan lopen, liefst voor het tot een klacht komt. Dat is ook hoe het nu al gaat. Direct een actie hieraan koppelen kan in een deel van de gevallen. In sommige gevallen is dat lastiger, omdat klanten verschillende wensen en voorkeuren hebben en het aanpassen aan de voorkeur van de een, zorg dat het weer minder past bij de voorkeur van de ander. Daar zoeken we een balans in. Het voorbeeld dat je noemt rondom communicatie is er een waar we zeer verschillende voorkeuren zien. Je inhoudelijke wensen en verbetersuggesties kun je als idee indienen.

    Om terug te komen op het onderwerp van dit topic: op welke manier wil jij meedenken? Door het delen van een eigen idee? Of juist door mee te praten over onderwerpen waar Zilveren Kruis mee bezig is? Of ben je vooral nieuwsgierig naar wat wij doen met jullie wensen?

Onderliggend
Geen gegevens