Op welke manier wil jij met ons meedenken?

Luisteren naar de wensen van verzekerden en hen laten weten wat je met hun wensen doet. Daar draait de nieuwe wet verzekerdeninvloed om. Samen met  en andere collega’s kijk ik daarom naar hoe wij verzekerden invloed laten hebben, bijvoorbeeld over de manier waarop wij met klanten communiceren en over de afspraken die wij met zorgverleners maken.

Ik ben daarom benieuwd hoe jij met ons mee wilt denken.

Wil je graag jouw eigen (persoonlijke) ideeën delen en bespreken met ons?  Wil je meepraten over onderwerpen waar Zilveren Kruis mee bezig is? Of ben je vooral nieuwsgierig naar wat wij doen met jullie wensen?

Misschien zie jij nog wel hele andere mogelijkheden! Wij zijn erg benieuwd. Deel jouw ideeën hieronder in de reacties

Topantwoorden

Bovenliggend
  • Offline

    Ik zie dat in bijna alle verzekeringen een groot pakket aan anticonceptie/kraam/baby/zwangerschapsvergoedingen is opgenomen. Ik zou het fijn vinden om een pakket te kunnen kiezen zonder deze vergoedingen.  Ik ben 55+ en heb deze vergoedingen niet nodig maar betaal er wel aan mee. Ik ben wel gecharmeerd van een module gebaseerde verzekering waarin je zelf een aantal keuzes kunt maken binnen de aanvullende verzekeringen.

Reageren
  • Offline

    Ik zie dat in bijna alle verzekeringen een groot pakket aan anticonceptie/kraam/baby/zwangerschapsvergoedingen is opgenomen. Ik zou het fijn vinden om een pakket te kunnen kiezen zonder deze vergoedingen.  Ik ben 55+ en heb deze vergoedingen niet nodig maar betaal er wel aan mee. Ik ben wel gecharmeerd van een module gebaseerde verzekering waarin je zelf een aantal keuzes kunt maken binnen de aanvullende verzekeringen.

Onderliggend
  • Offline als antwoord op MvandenB:

    Welkom MvandenB!

    Als ik je reactie zo lees, zie ik een wens of suggestie wanneer het gaat over de invulling van onze aanvullende verzekeringen. Met name over het wel of niet aanwezig zijn van zwangerschap relateerde vergoedingen. Al dan niet via een module gebaseerde aanvullende verzekering. Binnen ons platform kan je hier meerdere dingen mee doen:

    Wil je dit als idee indienen?
    Dan nemen we eerst de tijd om hierover met je in gesprek te gaan op dit platform. Als je idee helder is gaan wij kijken wat we met je idee kunnen doen. Het indienen kan hier: Nieuwe ideeën. Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben, laat het even weten!

    Wil je liever (eerst) in gesprek met andere community leden?
    Het lijkt me een interessante discussie! Met uiteraard ook de mogelijkheid om later een echt idee in te dienen. Dan kan je ook zelf een topic openen binnen Meepraten.

    Tot slot wil ik ook nog even stilstaan bij de vraag die Sophie stelt in dit topic. Hoe zou jij het liefste meedenken? Hoe zou jij bijvoorbeeld deze wens van je willen ‘indienen’?