Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend Opmerking Onderliggend
  • Offline als antwoord op CorVer

    Goedemorgen  Dank je wel voor jouw input. Wij bouwen de chatbot zo dat we ongeveer 90% van de gestelde vragen zouden moeten kunnen beantwoorden. Dit zijn inderdaad logischerwijs de wat minder complexe vragen. Het voordeel van het beantwoorden van dit soort vragen door Ziv is dat voor de meer complexe vragen een team van medewerkers van de klantenservice klaar staat. Zij kunnen zich dan juist focussen en hebben meer tijd om juist de complexe vragen te beantwoorden. Wij zullen ook altijd een team zijn samen met de klantenservice. De chatbot en de medewerker proberen samen de klantreis van onze verzekerden zo efficiënt mogelijk te maken.