Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Ik vind die chatbot enorm dom snapt werkelijk nooit iets zelfs na herhaling en/of toevoegingen. En daarna heel lang wachten op een medewerker die wel je vraag snapt maar je helaas niet verder kan helpen.

  • Offline als antwoord op Meeprater

    Goedemorgen  Dank je wel voor jouw input. Zou je kunnen aangeven welke vraag of vragen je hebt gesteld. Het lijkt erop in jouw reactie dat dit ook simpele vragen zijn geweest. Het mooie van in verbinding staan met onze verzekerden vind ik juist dat we op basis van jullie feedback onze mogeljkheden om te kunnen communiceren met jullie kunnen verbeteren. Nu is het onderwerp chatbot en ik ben zeker geïnteresseerd in wat voor vragen dit zijn geweest. Ik neem dit dan mee naar mijn team om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Overigens misschien leuk feitje: Op dit moment wordt onze chatbot door 72% van onze verzekerden die een gesprek starten als positief ervaren. We zijn er zeker nog niet en we blijven natuurlijk hard werken om Ziv te verbeteren, maar ook wel fijn om te merken dat onze verzekerden Ziv waarderen.

Opmerking
  • Offline als antwoord op Meeprater

    Goedemorgen  Dank je wel voor jouw input. Zou je kunnen aangeven welke vraag of vragen je hebt gesteld. Het lijkt erop in jouw reactie dat dit ook simpele vragen zijn geweest. Het mooie van in verbinding staan met onze verzekerden vind ik juist dat we op basis van jullie feedback onze mogeljkheden om te kunnen communiceren met jullie kunnen verbeteren. Nu is het onderwerp chatbot en ik ben zeker geïnteresseerd in wat voor vragen dit zijn geweest. Ik neem dit dan mee naar mijn team om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Overigens misschien leuk feitje: Op dit moment wordt onze chatbot door 72% van onze verzekerden die een gesprek starten als positief ervaren. We zijn er zeker nog niet en we blijven natuurlijk hard werken om Ziv te verbeteren, maar ook wel fijn om te merken dat onze verzekerden Ziv waarderen.

Onderliggend
Geen gegevens