Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Goedemiddag Frans,

    Ik ben 79 jaar en al die poespas met Chatten of hoe het allemaal heet is aan mij niet meer besteed. En wat u schrijft over e-mail is kolder, niets is tegenwoordig nog veilig, alles wordt gekraakt, ook medische dossiers zoals we regelmatig lezen. Mijn medische dossier was een handen van een niet bereikbare curator, terwijl het MIJN dossier is, hoezo beveiligd?

    Het wachten is op een grote stroomstoring en gegarandeerd dat die komt met ons overbelaste net. Geen geld, geen drinkwater, geen voedsel, bijna helemaal niets meer. Misschien dat mensen dan is wat socialer worden ipv. de ganse dag op hun mobieltje te staren.

    Het zal mijn tijd wel duren, overigens zitten we al vele maanden zonder huisarts in Anna Paulowna, zelfs dat kan al niet meer geregeld worden en we praten over chatten? 

  • Goedemorgen  Nogmaals bedankt voor uw aandacht. Ik begrijp uiteraard dat hacken een groot probleem is, waar wij ons ook op allerlei manieren tegen beveiligen. Uiteraard zijn er ook natuurlijk veel grotere problemen of aandachtsgebieden in onze wereld dan het onderwerp al dan niet chatten. Ik probeer alleen op uw eerste reactie te reageren. Dus vandaar. En ja chatten etc. is ook niet voor iedereen prettig of wenselijk in gebruik. Daarom bieden we bij Zilveren Kruis ook niet alleen chat of chatbots aan, maar ook gewoon bellen met onze klanten service.

Opmerking
  • Goedemorgen  Nogmaals bedankt voor uw aandacht. Ik begrijp uiteraard dat hacken een groot probleem is, waar wij ons ook op allerlei manieren tegen beveiligen. Uiteraard zijn er ook natuurlijk veel grotere problemen of aandachtsgebieden in onze wereld dan het onderwerp al dan niet chatten. Ik probeer alleen op uw eerste reactie te reageren. Dus vandaar. En ja chatten etc. is ook niet voor iedereen prettig of wenselijk in gebruik. Daarom bieden we bij Zilveren Kruis ook niet alleen chat of chatbots aan, maar ook gewoon bellen met onze klanten service.

Onderliggend
Geen gegevens