Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend Opmerking
  • Offline als antwoord op deeske74

    Goedemorgen   Dank je wel voor jouw input. Wij proberen juist zoveel mogelijk persoonlijk en specifiek op een veilige manier (achter digi-d) te zijn. Dus ik ben even benieuwd wat jij bedoelt met standaard antwoorden. Zou je mij dat willen uitleggen? Het klopt overigens ook bij ons, op het moment dat wij denken dat een vraag beter door een medewerker van de klantenservice kan worden behandeld, dan bieden we die mogelijkheid uiteraard aan. 

Onderliggend
Geen gegevens