Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    ik vind (soms verplicht) gebruik van een chatbot vreselijk irritant. Probeer mijn vraag altijd zo kort mogelijk te formuleren (vaak op verschillende manieren), maar krijg eigenlijk nooit een goed antwoord. Ik probeer dan ook zo snel mogelijk een medewerker aan de lijn te krijgen.

  • Offline als antwoord op wilk54

    goedemiddag ook jij bedankt voor jouw input. Ik begrijp dit en een niet functionerende chatbot kan inderdaad vreselijk irritant zijn. Hopelijk heb je een keer een andere ervaring als je die van ons gebruikt in de app of mijnzilverenkruis.nl het is overigens binnen openingstijden van onze klantenservice altijd mogelijk om een medewerker te chatten dan wel te spreken. Dit is ook belangrijk en dit zal altijd zo blijven. 

Opmerking
  • Offline als antwoord op wilk54

    goedemiddag ook jij bedankt voor jouw input. Ik begrijp dit en een niet functionerende chatbot kan inderdaad vreselijk irritant zijn. Hopelijk heb je een keer een andere ervaring als je die van ons gebruikt in de app of mijnzilverenkruis.nl het is overigens binnen openingstijden van onze klantenservice altijd mogelijk om een medewerker te chatten dan wel te spreken. Dit is ook belangrijk en dit zal altijd zo blijven. 

Onderliggend
Geen gegevens