Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend Opmerking Onderliggend
  • Goedemiddag  dank je wel voor jouw reacties. Uiteraard geven wij antworden die zijn getoetst door onze productinhoudelijke afdeling en onze medewerkers van de klantenservice. Maar natuurlijk zitten naast Ziv ook onze medewerkers klaar om jouw vragen te beantwoorden. Het grote voordeel van onze chatbot is dat deze 24x7 bereikbaar is zonder wachtrij. Ik nodig jou ook graag uit om Ziv eens te proberen in de app en/of mijnzilverenkruis.nl. Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met onze chatbot.