Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Het voelt heel onpersoonlijk, Op de vraag die ik stelde kreeg ik als reactie dat de chatbot dit antwoord nog niet kan geven. Meteen de mogelijkheid gekregen om met een medewerker verder te chatten, een andere vraag te stellen of het gesprek te beëindigen. En dat vind ik dan wel heel prettig.

  • Offline als antwoord op Annette

    Goedemorgen  Dank je wel voor je tijd en input. Het klopt dat we nog niet alle vragen van onze verzekerden kunnen beantwoorden. Uiteraard werken we er hard aan om onze chatbot nog waardevoller voor onze klanten te maken. Ziv, de chatbot en medewerkers van de klantenservice zullen altijd een team blijven vormen. We doen dit echt samen. Indien de chatbot het antwoord niet weet, dan zorgen we ervoor dat we (binnen onze openingstijden) een medewerker het gesprek kunnen laten overnemen. Het voordeel van de chatbot is natuurlijk wel dat deze 24x7 klaar staat voor onze verzekerden en nooit slaapt Slight smile

Opmerking
  • Offline als antwoord op Annette

    Goedemorgen  Dank je wel voor je tijd en input. Het klopt dat we nog niet alle vragen van onze verzekerden kunnen beantwoorden. Uiteraard werken we er hard aan om onze chatbot nog waardevoller voor onze klanten te maken. Ziv, de chatbot en medewerkers van de klantenservice zullen altijd een team blijven vormen. We doen dit echt samen. Indien de chatbot het antwoord niet weet, dan zorgen we ervoor dat we (binnen onze openingstijden) een medewerker het gesprek kunnen laten overnemen. Het voordeel van de chatbot is natuurlijk wel dat deze 24x7 klaar staat voor onze verzekerden en nooit slaapt Slight smile

Onderliggend
Geen gegevens