Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    De  hatbox geeft meestal geen antwoord op de gestelde vraag. Dan kost het mij te veel tijd om de hele procedure opnieuw te doorlopen.

    Kortom: systeem eerst vervolmaken, pas daarna op cliënten afsturen. 

  • Offline als antwoord op P3S

    Goedemorgen  Uiteraard moet de kwaliteit juist goed zijn! Maar feedback, zoals nu, maar ook van de verzekerden die Ziv daadwerkelijk hebben gebruikt, is juist ook zeer belangrijk en waardevol om de bot nog beter te maken. Wij zijn destijds wel pas met de chatbot in de app live gegaan op het moment dat Ziv veel vragen kon beantwoorden. Misschien leuk feitje om te weten: op dit moment zit de klantevredenheid over onze chatbot op ongeveer 73%. Dit kan natuurlijk nog beter, maar ook fijn om te merken dat we op de goede weg zijn volgens onze klanten. 

Opmerking
  • Offline als antwoord op P3S

    Goedemorgen  Uiteraard moet de kwaliteit juist goed zijn! Maar feedback, zoals nu, maar ook van de verzekerden die Ziv daadwerkelijk hebben gebruikt, is juist ook zeer belangrijk en waardevol om de bot nog beter te maken. Wij zijn destijds wel pas met de chatbot in de app live gegaan op het moment dat Ziv veel vragen kon beantwoorden. Misschien leuk feitje om te weten: op dit moment zit de klantevredenheid over onze chatbot op ongeveer 73%. Dit kan natuurlijk nog beter, maar ook fijn om te merken dat we op de goede weg zijn volgens onze klanten. 

Onderliggend
Geen gegevens