Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend Opmerking Onderliggend
  • Offline als antwoord op sybhart

    Goedemiddag  Dank je wel voor jouw reactie. Het klopt dat veel chatbots nog in de zgn. kinderschoenen staan. WIj hebben er juist voor gekozen om op een persoonlijke en veilige manier de vragen van onze verzekerden te gaan beantwoorden. Wij beantwoorden juist vragen die belangrijk zijn voor een verzekerde en omdat wij achter Digi-D zijn gepositioneerd en de data van onze verzekerden in onze antwoorden kunnen gebruiken, proberen we zo veel mogelijk van belang voor de verzekerde te zijn. Misscien een idee om Ziv, de chatbot van ons eens te gebruiken via de app en/of mijnzilverenkruis.nl. Ik ben benieuwd of je dan wellicht een positievere kijk op in ieder geval onze chatbot kunt krijgen.