Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Het lijkt mooi maar in de praktijk werkt het niet. Zoals ik dus hieronder verwoord is ook mijn mening. Eigenlijk heb ik een *** aan die robot chat boxen. Voor standaard vragen zal het best werken maar specifieke vragen niet.

  • Bedankt voor je reactie  . Wat bedoel je precies met standaard antwoorden? Ziv beantwoord vragen over verschillende onderwerpen die specifiek op jouw situatie en jouw verzekering van toepassing zijn. Ik weet niet precies wat je verstaat onder standaard vragen. Heb je misschien een voorbeeld van een standaard vraag  waarop je geen antwoord kreeg van Ziv? Dat is juist de waardevolle feedback waar we naar zoeken. Dit helpt om de chatbot steeds verder te verbeteren.
    Als de vraag wat 'ingewikkelder' is staan onze klantenservice medewerkers uiteraard altijd voor je klaar. Gelukkig blijft dat ook zo :)

Opmerking
  • Bedankt voor je reactie  . Wat bedoel je precies met standaard antwoorden? Ziv beantwoord vragen over verschillende onderwerpen die specifiek op jouw situatie en jouw verzekering van toepassing zijn. Ik weet niet precies wat je verstaat onder standaard vragen. Heb je misschien een voorbeeld van een standaard vraag  waarop je geen antwoord kreeg van Ziv? Dat is juist de waardevolle feedback waar we naar zoeken. Dit helpt om de chatbot steeds verder te verbeteren.
    Als de vraag wat 'ingewikkelder' is staan onze klantenservice medewerkers uiteraard altijd voor je klaar. Gelukkig blijft dat ook zo :)

Onderliggend
Geen gegevens