Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • ik heb 1 keer met de chatbot gesproken waarbij de chatbot zei dat iets niet vergoed werd en later heb ik gesproken met een medewerker en die zei nee hoor het word wel vergoed

  • Offline als antwoord op efj.arts

    Goedemiddag  bedankt voor de input. Interessant, aangezien alle antwoorden die wij geven worden gecntroleerd door zowel de klantservice als onze productinhoudelijke afdeling. Hiernaast gebruikt de chatbot als de medewerker exact dezelfde kennisbank. Ik ken uiteraard niet de specifieke casus, maar wellicht kunt u mij het voorbeeld geven, zodat ik deze kan meenemen naar mijn team. Ik hoop dat u dit wilt doen, zodat we dit kunnen aanpassen (mocht dit niet inmiddels al zijn aangepast, aangezien onze klantenservice ook betrokken is bij onze feedbacksessies om de chatbot beter te maken. 

Opmerking
  • Offline als antwoord op efj.arts

    Goedemiddag  bedankt voor de input. Interessant, aangezien alle antwoorden die wij geven worden gecntroleerd door zowel de klantservice als onze productinhoudelijke afdeling. Hiernaast gebruikt de chatbot als de medewerker exact dezelfde kennisbank. Ik ken uiteraard niet de specifieke casus, maar wellicht kunt u mij het voorbeeld geven, zodat ik deze kan meenemen naar mijn team. Ik hoop dat u dit wilt doen, zodat we dit kunnen aanpassen (mocht dit niet inmiddels al zijn aangepast, aangezien onze klantenservice ook betrokken is bij onze feedbacksessies om de chatbot beter te maken. 

Onderliggend
Geen gegevens