Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Ik kan meestal niet overweg met chatfuncties die geautomatiseerd zijn. Bijna nooit krijg ik antwoord op mijn vraag. Meestal word je vrij gauw doorgestuurd naar een echt mens. Alleen vragen die je simpel in 1 minuut op had kunnen zoeken worden nog wel eens adequaat beantwoord.

    Ik had toevallig een vraag over een vergoeding. Dus die heb ik net gesteld aan Ziv. Hen komt nu al 10 keer met het antwoord "Over welk product van de opticien wilt u meer weten?" en ik kom niet verder als ik nadere informatie geef. Steeds dit antwoord. En dus ook geen doorverbinden naar een medewerker. Kortom: niet zo best! . 

  • Offline als antwoord op consuma

    De vraag was: 

    Als er aan een zelfstandige opticien een orthoptist is verbonden, worden dan zijn/haar kosten ook vergoed?

Opmerking Onderliggend