Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Helaas, of misschien wel mooi, ik heb nog nooit contact met de chatbox van ZK gehad dus kan ik daar geen mening over hebben. Ik hoop alleen dat als je iets vraagt dat er dan iemand reageert met "ik begrijp u niet, kunt u het wat duidelijker omschrijven". Dat doe je vervolgens maar dan gaat zij (bij een vrouwelijke chatbox) aan jou vragen  waarover het gaat!

    Dat werkt dus niet. 

Opmerking
  • Offline

    Helaas, of misschien wel mooi, ik heb nog nooit contact met de chatbox van ZK gehad dus kan ik daar geen mening over hebben. Ik hoop alleen dat als je iets vraagt dat er dan iemand reageert met "ik begrijp u niet, kunt u het wat duidelijker omschrijven". Dat doe je vervolgens maar dan gaat zij (bij een vrouwelijke chatbox) aan jou vragen  waarover het gaat!

    Dat werkt dus niet. 

Onderliggend