Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend Opmerking Onderliggend
  • Offline als antwoord op WimMoll

    Hallo  Dank je wel voor jouw reactie. Fijn dat je een plezierige interactie met een chatbot hebt ervaren. Indien je de chatbot Ziv probeert, zul je ook ervaren dat wij dit soort vragen eenvoudig persoonlijk kunnen beantwoorden en op een veilige manier. 24x7 bereikbaar zijn en bovendien veilig. Aangezien we in ons gebied van ziektekosten toch met veel persoonlijke en medische gegevens te maken hebben. Dus ik zou zeggen, probeer Ziv ook eens via de app of mijnzilverenkruis.nl Slight smile