Hoe begrijpelijk vind je de antwoorden van onze chatbot?

Heb je wel eens een vraag gesteld aan chatbot Ziv? Je vindt Ziv in onze app en in Mijn Zilveren Kruis. Ziv geeft direct antwoord op veel vragen. Bijvoorbeeld over vergoedingen, rekeningen betalen of gegevens wijzigen. Hieronder zie je een voorbeeld van een vraag die Ziv beantwoordt over de vergoeding voor fysiotherapie. Maar misschien heb je zelf ook al eens met Ziv gechat.

We willen graag meer weten over hoe begrijpelijk je chatbot Ziv vindt. Zodat we dit kunnen verbeteren als dat nodig is. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen de antwoorden van chatbot Ziv goed begrijpt. Vind je het antwoord dat Ziv geeft duidelijk genoeg? Wat doen we goed, en wat kunnen we beter doen?
We zijn benieuwd naar jouw ervaring en mening.

Log in en reageer

Bovenliggend Opmerking Onderliggend
  • Offline als antwoord op Hansemmel

    Goedemorgen  Dank je wel voor jouw reactie. Ik begrijp jouw reactie mbt het persoonlijke. Hoewel de antwoorden die wij geven met Ziv wel allemaal zijn gecheckt en gekeurd door medewerkers van onze klantenservice. Wij zullen ook nooit onze betrokken medewerkers van onze klantenservice laten vervangen door een chatbot. Wij zien dit als een team. Als de klantenservice er niet is ivm openingstijden hiervan, is het wel fijn dat de vraag wel gesteld kan worden aangezien Ziv nooit slaapt en 24x7 klaar voor je staat : )