• Reacties 28 reacties
  • Abonnees 24 abonnees
  • Weergaven 121361 weergaven
  • Gebruikers 0 leden zijn hier

Ik kijk meestal eerst op de website, maar voor sommige vragen spreek ik liever met een medewerker

Je hebt een vraag over je verzekering of wilt iets regelen bij een bedrijf als Zilveren Kruis. Wat doe je dan? Ga je zelf online op onderzoek? Of neem je contact op met onze klantenservice?

Steeds meer mensen kijken eerst op de website. Maar in sommige situaties is het prettig om (ook) iemand van de klantenservice te spreken. Om iets wat je online zag bevestigd te krijgen bijvoorbeeld.

De manier waarop je antwoord zoekt – online of via de klantenservice – hangt ook af van hoe ongerust je bent. Voor de een is een vraag over zorg of geldzaken veel spannender dan voor de ander. Dat doet wat met hoe je geholpen wilt worden.

Hoe is dat voor jou?

Je begint meestal online. In welke situaties is dat meer dan genoeg? En wanneer spreek je toch liever iemand van onze klantenservice?

Bovenliggend Reactie
  • Hoi Ruud,

    In eerste instantie is een kort en bondige uitleg/antwoord prettig om te krijgen, maar is het ook fijn om uiteindelijk verdieping te kunnen vinden via de site,  ook via de community vind ik het handig om daar de vraag te stellen omdat je daar ook antwoord kunt krijgen op je specifieke vraag die misschien niet voldoende duidelijkheid krijgt op de site. Telefonisch zou het ook kunnen, maar meestal weet je dan niet hoe lang je moet wachten op het gewenste antwoord, terwijl je via de community al incalculeren dat er een wachttijd is die je nodig hebt, maar het minder belastend is.

    Groet mike

Onderliggend