• Reacties 28 reacties
  • Abonnees 23 abonnees
  • Weergaven 123092 weergaven
  • Gebruikers 0 leden zijn hier

Ik kijk meestal eerst op de website, maar voor sommige vragen spreek ik liever met een medewerker

Je hebt een vraag over je verzekering of wilt iets regelen bij een bedrijf als Zilveren Kruis. Wat doe je dan? Ga je zelf online op onderzoek? Of neem je contact op met onze klantenservice?

Steeds meer mensen kijken eerst op de website. Maar in sommige situaties is het prettig om (ook) iemand van de klantenservice te spreken. Om iets wat je online zag bevestigd te krijgen bijvoorbeeld.

De manier waarop je antwoord zoekt – online of via de klantenservice – hangt ook af van hoe ongerust je bent. Voor de een is een vraag over zorg of geldzaken veel spannender dan voor de ander. Dat doet wat met hoe je geholpen wilt worden.

Hoe is dat voor jou?

Je begint meestal online. In welke situaties is dat meer dan genoeg? En wanneer spreek je toch liever iemand van onze klantenservice?

Bovenliggend
  • Hoi Ruud,

    In eerste instantie zal ik zoeken op de website, vind ik daar niet hetgeen ik zoek, of niet duidelijk genoeg, dan vraag ik het na op de community of telefonisch, al naar gelang hoe snel ik een antwoord op mijn vraag wil hebben.

    Meestal kom ik er op deze manier wel uit.

    Groet Mike

  • Ik stel een vraag meestal in de community als ik die kan vinden op de website. Vaak is dat een heel gezoek. Ik heb graag een antwoord dat ik nog eens over kan lezen en eventueel kan gebruiken door het te blokken en in een mail verwerken. Je hebt dan bewijs van een antwoord. Kom ik er niet uit dan print ik het antwoord uit en ga aan de telefoon hangen. 

  • Offline als antwoord op nanny

    Hallo Nanny. Dank voor je reactie. 

Reactie
  • Offline als antwoord op nanny

    Hallo Nanny. Dank voor je reactie. 

Onderliggend
Geen gegevens