• Reacties 12 reacties
  • Abonnees 18 abonnees
  • Weergaven 77088 weergaven
  • Gebruikers 0 leden zijn hier

Ik spreek meestal eerst met een medewerker, maar ik kijk soms ook op de website

Je hebt een vraag over je verzekering of wilt iets regelen bij een bedrijf als Zilveren Kruis. Wat doe je dan? Ga je zelf online op zoek? Of neem je contact op met onze klantenservice?

Een deel van onze klanten belt het liefst met de klantenservice. En soms kijken zij op de website. Maar wij weten nog niet altijd goed wat deze keuze bepaalt.

De manier waarop mensen antwoord zoeken – online of via de klantenservice – lijkt niet altijd te voorspellen door het type vraag. De keuze lijkt meer af te hangen van de situatie en persoonlijke voorkeur. Bijvoorbeeld: in hoeverre maakt iets je ongerust?

Hoe is dat voor jou?

Je kiest meestal voor contact met een medewerker om antwoord te krijgen op je vraag. Waarom vind je dat prettig? En in welke situaties zoek je het antwoord op de website?

Bovenliggend
  • Offline

    Daar ik een tijdje geleden een vraag heb gesteld ,maar nog geen antwoord gehad verleden week gebeld maar dat kwam voor mij niet gelegen en hij zou s,avonds om19:00 terug bellen maar tot op heden is dat niet gebeurd.

  • Offline als antwoord op Isalda

    Hehe Isalda. Dat schiet niet op. Mijn collega gaat er mee aan de slag en komt er bij je op terug.

  • Offline als antwoord op Ruud

    Oke alvast bedankt.

Reactie Onderliggend
Geen gegevens