Ben je onlangs verhuisd en zag je door de bomen het bos niet meer. Of was het appeltje-eitje?

Er valt veel te regelen bij een verhuizing. Zo ook het laten aanpassen van je adresgegevens en misschien het vinden van een nieuwe huisarts. Waar liep jij allemaal tegenaan? En had Zilveren Kruis je (beter) kunnen helpen?

Log in en reageer

Bovenliggend Opmerking Onderliggend
  • Een kwaliteitslabel. Doen jullie dan geen onderzoek naar de kwaliteit van de tandartspraktijk?. Jullie betalen hem immers.. De laatste hork durfde ik niet eens meer naar toe. En ik ben nooit bang voor de tandarts geweest. Gelukkig kwam ik er na 3 jaar achter dat er bij een andere praktijk een nieuwe tandarts was gekomen. Geweldige kerel. Veel geduld. Legt goed uit. Een verademing.

  •  dank je voor het delen van je ervaring! Ik kan me voorstellen dat er veel komt kijken bij verhuizen over grote afstand. Je vertelt dat wij je een keer geholpen hebben met een nieuwe tandarts te vinden, maar dat er toen onvoldoende aandacht was voor de kwaliteit. Welke kwaliteitsinformatie verwacht je van ons, zodat je zelf goed kunt kiezen? En hoe wil je die informatie krijgen? Aan de telefoon, in een mailtje, anders...? Ik ben heel nieuwsgierig naar je tips!

  • Offline als antwoord op mara

    Beide keren kwam ik bij een hork van een tandarts terecht. De tweede keer na bemiddeling van jullie. Zou het fijn vinden als jullie ook keken naar de kwaliteit van iemand. Als in de hele regio geen enkele tandarts plek heeft en eentje wel, dan moeten er toch allarmbelletjes gaan rinkelen.