Hero Image

Iemand helpen met het begrijpen van informatie
Misschien zag je het in het nieuws. Steeds meer mensen hebben moeite met het begrijpen van informatie. Bijvoorbeeld als ze een brief krijgen van de overheid, een formulier moeten invullen of moeten inloggen met Digid. Ook het regelen van de zorgverzekering vinden sommige mensen moeilijk. Het kost hen veel tijd of ze begrijpen niet goed wat ze moeten doen.

Vragen mensen jou weleens om hulp als ze zoiets niet goed begrijpen? En hoe help je hen daarmee?

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Ik had genoeg van al die account en wachtwoorden en heb er diversen uitgestreept. Mijn verzekeringsbureau wat mijn andere verzekeringen doet begon er ook al mee en heb geweigerd om een account aan te maken, want het funktioneerde natuurlijk weer niet. Die schapenreacties: ''O, bij mij werkt het wel'' was ik zat en email of bel nu alleen nog maar met hen.

Opmerking
  • Ik had genoeg van al die account en wachtwoorden en heb er diversen uitgestreept. Mijn verzekeringsbureau wat mijn andere verzekeringen doet begon er ook al mee en heb geweigerd om een account aan te maken, want het funktioneerde natuurlijk weer niet. Die schapenreacties: ''O, bij mij werkt het wel'' was ik zat en email of bel nu alleen nog maar met hen.

Onderliggend
Geen gegevens