Hero Image

Hulp bij het kiezen van je verzekering
Je verzekering kiezen of veranderen: dat doet iedereen anders.

De een wil het snel kunnen regelen, geen gezeur. De ander zoekt het eerst tot op de bodem uit. En dan is er nog een groep die twijfelt en eigenlijk wel wat hulp verwacht bij het kiezen.

Je weet meteen bij welke groep jij hoort, toch? Want nog maar een paar maanden geleden nam je een beslissing voor je zorgverzekering in 2022.

Waar liep jij tegenaan toen je je verzekering koos of veranderde? En wat ging soepel?

Welke hulp verwacht je van (de website van) Zilveren Kruis bij het maken van je keuze?

Met jouw antwoord maken we onze website voor komend jaar weer beter, zodat het makkelijker wordt om een pakket te kiezen

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Waar liep jij tegenaan toen je je verzekering koos of veranderde? En wat ging soepel?

    Onhandig: veel verschillende keuzes. Ik zou liever willen dat aanbieders het gemakkelijker maken om pakketten te vergelijken, of dat er meer uniformiteit is. Specifiek voor Zilveren Kruis vind ik het onhandig dat de gecontracteerde zorgverleners pas heel laat bekend zijn (vaak nog niet eens half december) waardoor je soms een gokje moet wagen.

    Welke hulp verwacht je van (de website van) Zilveren Kruis bij het maken van je keuze?

    Goede vergelijkingsmogelijkheden. Betere keuzehulp?

  • Bedankt voor je toelichting, grizzlywilde. Ik begrijp dat goed kunnen vergelijken voor jou vooral belangrijk is. Bij de tweede vraag benoem je ook specifiek keuzehulp. Hoe zou dat er volgens jou uit moeten zien? Ook aan de hand van vergelijkingen? Of juist meer iets dat aansluit op jouw behoeften?

Opmerking Onderliggend