Hero Image

Hulp bij het kiezen van je verzekering
Je verzekering kiezen of veranderen: dat doet iedereen anders.

De een wil het snel kunnen regelen, geen gezeur. De ander zoekt het eerst tot op de bodem uit. En dan is er nog een groep die twijfelt en eigenlijk wel wat hulp verwacht bij het kiezen.

Je weet meteen bij welke groep jij hoort, toch? Want nog maar een paar maanden geleden nam je een beslissing voor je zorgverzekering in 2022.

Waar liep jij tegenaan toen je je verzekering koos of veranderde? En wat ging soepel?

Welke hulp verwacht je van (de website van) Zilveren Kruis bij het maken van je keuze?

Met jouw antwoord maken we onze website voor komend jaar weer beter, zodat het makkelijker wordt om een pakket te kiezen

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Het uitzoeken,  neemt voor mij wel tijd in beslag. Je moet vaak heen en weer naar verschillende pagina's. Met de vraag in je hoofd, hoe zat dat ook alweer. Of pen en papier erbij. Jammer genoeg betaal je ook voor zorg die je niet nodig hebt. Zou dit graag anders zien. Als 65+ heb je echt geen kraamzorg nodig. Eerder meer fysio. Waar je extra voor moet betalen. Persoonlijk vind ik dit niet van deze tijd. Mensen werken langer door en hebben vaker fysio nodig.

    Dit heeft niet te maken voor de duidelijkheid betreffende de website, weet ik. 

    Misschien kan het doorgestuurd worden naar waar het hoort. Dank.

Opmerking
  • Offline

    Het uitzoeken,  neemt voor mij wel tijd in beslag. Je moet vaak heen en weer naar verschillende pagina's. Met de vraag in je hoofd, hoe zat dat ook alweer. Of pen en papier erbij. Jammer genoeg betaal je ook voor zorg die je niet nodig hebt. Zou dit graag anders zien. Als 65+ heb je echt geen kraamzorg nodig. Eerder meer fysio. Waar je extra voor moet betalen. Persoonlijk vind ik dit niet van deze tijd. Mensen werken langer door en hebben vaker fysio nodig.

    Dit heeft niet te maken voor de duidelijkheid betreffende de website, weet ik. 

    Misschien kan het doorgestuurd worden naar waar het hoort. Dank.

Onderliggend
  • Offline als antwoord op Ine

    Bedankt voor je reactie Ine, het is inderdaad een veel gehoord argument dat men graag alleen wil betalen voor wat ze echt nodig hebben of gebruiken. Ik lees dat je het bij het uitzoeken vervelend vindt dat de informatie die jij nodig hebt niet centraal staat waardoor je op verschillende pagina's moet zoeken. Zou het voor jou een oplossing kunnen zijn als we met behulp van een aantal vragen op 1 pagina kunnen vaststellen welke informatie jij nodig hebt en welke aanvullende verzekering aan de hand van jouw antwoorden het beste bij jou past?