Wat is je eerste indruk van ons? Wat kan beter?

Wat leuk dat je in 2021 kiest voor Zilveren Kruis!

We verwelkomen elk jaar duizenden nieuwe klanten. Daardoor hebben we misschien nog niet de kans gehad om ook met jou persoonlijk kennis te maken. Ik leer je namelijk graag beter kennen. Niet voor niets hebben wij deze community-website, waarop we rechtstreeks met elkaar kunnen praten.

Dus vertel eens: wat vond je van je eerste weken bij Zilveren Kruis? Voel je je een beetje welkom en goed geïnformeerd?

Bovenliggend
  • Hier een greep uit de ervaringen van nieuwe klanten die we gister ontvingen via e-mail...


    Zo gaf iemand aan: "De vraagstelling is veel te snel. Weet ik veel hoe het Zilveren Kruis acteert, als ik daadwerkelijk wat mankeer?" Goed punt natuurlijk. Maar we horen graag hoe de overstap is bevallen, óók als je (gelukkig) niks mankeert. Ging de overstap van een leien dakje? Ergens ruimte voor verbetering? Door hier meer grip op te krijgen, kunnen we nieuwe klanten volgend jaar (nog) beter verwelkomen.

    Een ander schreef: "[De eerste indruk] is prima. Voor de rest nog geen ervaring met de diensten van jullie verzekeringen en hoop dat ik er voorlopig nog geen gebruik van te maken." Dat is prettig om te horen. We zijn wel nog benieuwd naar wát die indruk dan precies prima maakte. Deel gerust meer details!


    Als ik meer berichten binnen krijg via e-mail, meld ik me weer!

Reageren
  • Hier een greep uit de ervaringen van nieuwe klanten die we gister ontvingen via e-mail...


    Zo gaf iemand aan: "De vraagstelling is veel te snel. Weet ik veel hoe het Zilveren Kruis acteert, als ik daadwerkelijk wat mankeer?" Goed punt natuurlijk. Maar we horen graag hoe de overstap is bevallen, óók als je (gelukkig) niks mankeert. Ging de overstap van een leien dakje? Ergens ruimte voor verbetering? Door hier meer grip op te krijgen, kunnen we nieuwe klanten volgend jaar (nog) beter verwelkomen.

    Een ander schreef: "[De eerste indruk] is prima. Voor de rest nog geen ervaring met de diensten van jullie verzekeringen en hoop dat ik er voorlopig nog geen gebruik van te maken." Dat is prettig om te horen. We zijn wel nog benieuwd naar wát die indruk dan precies prima maakte. Deel gerust meer details!


    Als ik meer berichten binnen krijg via e-mail, meld ik me weer!

Onderliggend
Geen gegevens