• Reacties 12 reacties
  • Abonnees 17 abonnees
  • Weergaven 117363 weergaven
  • Gebruikers 0 leden zijn hier

Wat is je eerste indruk van ons? Wat kan beter?

Wat leuk dat je in 2021 kiest voor Zilveren Kruis!

We verwelkomen elk jaar duizenden nieuwe klanten. Daardoor hebben we misschien nog niet de kans gehad om ook met jou persoonlijk kennis te maken. Ik leer je namelijk graag beter kennen. Niet voor niets hebben wij deze community-website, waarop we rechtstreeks met elkaar kunnen praten.

Dus vertel eens: wat vond je van je eerste weken bij Zilveren Kruis? Voel je je een beetje welkom en goed geïnformeerd?

Bovenliggend
  • Offline

    Sinds dit jaar ben ik (weer) bij Zilveren Kruis als klant. Mijn eerste ervaring? Helaas bizar slecht. Het gaat al mis bij de jaarpremie-betaling. We hebben ondertussen meerdere keren contact gehad (ook met de financiële afdeling) waarbij volgens "het systeem" (excasso) de door mij teveel betaalde premie is teruggestort naar een rekeningnummer dat a) niet is gebruikt door mij om de premie van te betalen, b) niet van mij is en c) niet bij mijn gegevens staat / stond.

    Uiteindelijk staat nu (ondanks dat ik dus wel al láng betaald heb) mijn status op "niet betaald" en gaat de financiële afdeling "er achteraan om het geld proberen terug te halen van een rekening waar het niet naartoe had gemoeten", en ben ik gevraagd om "een vinger aan de pols te houden omdat een medewerker zelf deze casus niet kan monitoren". Oftewel: ik weet nu niet of ik wel verzekerd ben én nu moet ik over een maand maar weer kijken of het allemaal gelukt is met geld terugkrijgen. Met een beetje pech mag ik dan weer gaan bellen om te vragen hoe het zit. Dat Zilveren Kruis een halfgaar IT-systeem heeft en zijn administratie niet op orde heeft wordt nu opeens mijn probleem: regelrechte waanzin!

    De slogan "Achmea ontzorgt" is zo te merken niet van toepassing voor Zilveren Kruis. Dat hadden ze er wat mij betreft wel even bij mogen vertellen...

  • Offline als antwoord op ErnstN

     wat ontzettend vervelend om te horen. Kun je mij een e-mail sturen dan ga ik dit verder voor je uitzoeken. Jammer dat je overstap verre van soepel verlopen is. Ik hoop dat ik je op weg kan helpen. Stuur mij een privébericht door rechtsboven op het praatwolkje te klikken. Wij houden contact.

Reactie Onderliggend
Geen gegevens