Hero Image

Heeft leeftijd voor jou ooit een rol gespeeld?

Bij Zilveren Kruis houden we ons veel bezig met het onderwerp inclusie. We vinden het namelijk belangrijk dat iedereen die zich bij Zilveren Kruis verzekert, zich niet buitengesloten voelt. Vanuit het onderwerp is er meer behoefte naar ervaringen van klanten als het gaat om leeftijd.

We zijn daarom benieuwd: heb je ooit het gevoel gehad dat jouw leeftijd een rol speelde bij Zilveren Kruis? Het kan hierbij om van alles gaan; contact, brieven of mails of bijvoorbeeld kosten. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Ik heb niet het gevoel dat bij het zilveren kruis de leeftijd een rol speelt. Wel vind ik de rol van verzekeraars , en naar waarschijnlijkheid ook het Zilveren Kruis, bij de vergoeding van medicijnen een behoorlijk slechte. Dat kan niet alleen ongetwijfeld menig patient bevestigen, maar zowat elke zorgverlener en apotheek. 
    ik wil ook één voorbeeld geven. Mijn echtgenote gebruikt een medicijn als ze migraine heeft. Die migraine is zo heftig dat ze buiten bewustzijn raakt. Sedert zij het medicijn MIGPRIF gebruikt is een aanval zeer wel beheersbaar. Het medicijn is sinds een half jaar niet meer leverbaar. De realctie van de zorgverlener en apotheek: spreek je verzekeraar maar op aan, die vindt een aspirine voldoende. 
    Een dergelijk situatie is niet acceptabel, maar wat gaat er veranderen? Ik denk niets. 

Opmerking
  • Offline

    Ik heb niet het gevoel dat bij het zilveren kruis de leeftijd een rol speelt. Wel vind ik de rol van verzekeraars , en naar waarschijnlijkheid ook het Zilveren Kruis, bij de vergoeding van medicijnen een behoorlijk slechte. Dat kan niet alleen ongetwijfeld menig patient bevestigen, maar zowat elke zorgverlener en apotheek. 
    ik wil ook één voorbeeld geven. Mijn echtgenote gebruikt een medicijn als ze migraine heeft. Die migraine is zo heftig dat ze buiten bewustzijn raakt. Sedert zij het medicijn MIGPRIF gebruikt is een aanval zeer wel beheersbaar. Het medicijn is sinds een half jaar niet meer leverbaar. De realctie van de zorgverlener en apotheek: spreek je verzekeraar maar op aan, die vindt een aspirine voldoende. 
    Een dergelijk situatie is niet acceptabel, maar wat gaat er veranderen? Ik denk niets. 

Onderliggend
Geen gegevens