Samenvatting van je telefoongesprek

Community-lid Handewijs deelde het idee om een bevestiging te krijgen na een telefoongesprek met onze klantenservice. En dat je daarom kunt vragen als verzekerde. Handewijs vindt dat vooral belangrijk bij complexe vragen, of als het bijvoorbeeld om veel geld gaat.

We hebben deze wens besproken binnen Zilveren Kruis. We zien dat deze wens soms terugkomt. Maar we weten nog niet precies wanneer verzekerden een bevestiging krijgen prettig vinden. En wanneer dat niet per se nodig is. Daar komen we graag achter.

Daarom vragen we jouw hulp. Heb jij weleens een telefoongesprek met de klantenservice achteraf willen nalezen? En wat maakte dat je die bevestiging belangrijk vond?

Log in en reageer


Update 10 februari 2022:

Wat fijn dat jullie je ervaring wilden delen. Dat geeft mij een beter beeld van wanneer jullie een bevestiging van een gesprek willen ontvangen. Met een gespreksbevestiging hoef je niet nog een keer te bellen.

Jullie willen in de onderstaande situaties een gespreksbevestiging ontvangen:

  • Als hulpmiddel tijdens een gesprek met een zorgverlener
  • In situaties waarbij de informatie mogelijk minder goed binnenkomt (onderwerpen met een bepaalde emotie)
  • Het teruglezen van informatie en afspraken op een later moment

Jullie ervaring helpt ons om dit verder te onderzoeken
In het vervolggesprek kijken we bijvoorbeeld naar privacyregels. En kijken we hoeveel tijd het kost voor een medewerker. We geven hier een update wanneer er meer duidelijk is.

Bovenliggend
  • Offline

    Er is toch een techniek waarbij het gesproken woord omgezet wordt naar geschreven tekst.  Als het  Zilveren Kruis dit installeert kan elk gesprek als platte tekst  via e-mail als bijlage worden toegezonden.   Elk gesprek kan eindigen met de vraag: wilt u de tekst van dit gesprek ontvangen?   Het zou  een goede zaak zijn 

Reactie
  • Offline

    Er is toch een techniek waarbij het gesproken woord omgezet wordt naar geschreven tekst.  Als het  Zilveren Kruis dit installeert kan elk gesprek als platte tekst  via e-mail als bijlage worden toegezonden.   Elk gesprek kan eindigen met de vraag: wilt u de tekst van dit gesprek ontvangen?   Het zou  een goede zaak zijn 

Onderliggend