Hero Image

Wat vind jij belangrijk als je naar de tandarts gaat?

Als je in de tandartsstoel ligt, wil je dan precies weten wat er gaat gebeuren?

Bij Zilveren Kruis zijn we benieuwd naar hoe mensen omgaan met informatie tijdens hun behandeling. De één voelt zich prettiger als alles stap voor stap wordt uitgelegd. De ander vindt het juist fijn als de tandarts de regie neemt en zelf bepaalt wat het beste is.

Jouw ervaring helpt ons om beter aan te sluiten op wat klanten belangrijk vinden in de zorg.

Daarom zijn we benieuwd:
Wat vind jij belangrijk bij een behandeling: dat je precies weet wat er gebeurt en welke keuze je hebt? Of vind je het prima dat de tandarts meteen start met de behandeling, zonder uitleg.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Bij een behandeling vindt ik het belangrijk dat je vertrouwen hebt in je tandarts en zijn assistenten, met weinig wisselingen in tandarts en of assistent bij de herhaalde controle bezoeken. Daarbij moet je de keus hebben bepaalde assistenten (mondhygiënisten of anderen) te weigeren. Verder is het belangrijk dat het gekwalificeerd personeel is dat een nagenoeg pijnloze behandeling kan doen (heb ook wel eens anders ervaren helaas). De werkomgeving moet schoon zijn en de bereikbaarheid voor het maken of verzetten van afspraken de hele dag bereikbaar. Mijn tandarts is dit per dag verschillend op verschillende dagdelen ook ook, dat wekt irritaties op............

    Ook belangrijk is een goede afstemming verzekerd bedrag vs behandelingen en overleg wat op welk moment dan wel of niet gedaan wordt, eigenlijk zoals John hieronder al aangeeft. 

Opmerking
  • Bij een behandeling vindt ik het belangrijk dat je vertrouwen hebt in je tandarts en zijn assistenten, met weinig wisselingen in tandarts en of assistent bij de herhaalde controle bezoeken. Daarbij moet je de keus hebben bepaalde assistenten (mondhygiënisten of anderen) te weigeren. Verder is het belangrijk dat het gekwalificeerd personeel is dat een nagenoeg pijnloze behandeling kan doen (heb ook wel eens anders ervaren helaas). De werkomgeving moet schoon zijn en de bereikbaarheid voor het maken of verzetten van afspraken de hele dag bereikbaar. Mijn tandarts is dit per dag verschillend op verschillende dagdelen ook ook, dat wekt irritaties op............

    Ook belangrijk is een goede afstemming verzekerd bedrag vs behandelingen en overleg wat op welk moment dan wel of niet gedaan wordt, eigenlijk zoals John hieronder al aangeeft. 

Onderliggend
Geen gegevens