Wat vind jij belangrijk voor de toekomst van de zorg?

De Tweede Kamerverkiezingen staan voor de deur en er worden nieuwe plannen gemaakt voor de zorg. Zilveren Kruis vindt het belangrijk om in deze periode de politiek op te roepen om samen te werken aan toekomstbestendige zorg. In onze verkiezingspaper delen we concrete voorstellen om de zorg voor iedereen toegankelijk, betaalbaar en dichtbij te houden.  

We zijn benieuwd: wat vind jij belangrijk voor de toekomst van de zorg in Nederland? Deel jouw mening en help ons de stem van onze klanten krachtig te laten horen!  

Let op: deze uitvraag is niet bedoeld om je politieke voorkeur te bespreken, bijvoorbeeld op wie je gaat stemmen. Of om politieke discussies te voeren en mensen te overtuigen. We zullen hier bij het modereren extra op letten.

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Geachte,
    Ik heb vernomen dat gehoorapparaten winkelketen Beter horen onder beheer CQ eigendom is van Zilveren Kruis.
    Beter horen heeft nu hoorapparaten waarbij de achtergrondgeluiden worden weggefilterd. Maar deze vallen niet onder de vergoeding van Zilveren Kruis.
    Aangezien ik al jaren bij u verzekerd bent, vraag ik me af waarom hier ook geen vergoeding op zit.
    Ik ben hier namelijk heel erg mee geholpen Ik heb al andere apparaten uitgeprobeerd die wel onder de vergoeding vallen, maar die helpen echt niet. Weggegooid geld, er gaan onbekend aantal euro verloren door niet gebruikt. Mensen doen het dan toch maar, omdat er vergoeding word betaald, maar vaak slecht in gebruik. Hoorapparaaten worden veel te duur verkocht.
    Voor mij zou het een hele opluchting zijn als ik deze apparaten mocht aanschaffen en daar dus ook enigszins vergoeding voor krijg. 
    Met vriendelijke groet

    J.van der Werf

Opmerking
  • Geachte,
    Ik heb vernomen dat gehoorapparaten winkelketen Beter horen onder beheer CQ eigendom is van Zilveren Kruis.
    Beter horen heeft nu hoorapparaten waarbij de achtergrondgeluiden worden weggefilterd. Maar deze vallen niet onder de vergoeding van Zilveren Kruis.
    Aangezien ik al jaren bij u verzekerd bent, vraag ik me af waarom hier ook geen vergoeding op zit.
    Ik ben hier namelijk heel erg mee geholpen Ik heb al andere apparaten uitgeprobeerd die wel onder de vergoeding vallen, maar die helpen echt niet. Weggegooid geld, er gaan onbekend aantal euro verloren door niet gebruikt. Mensen doen het dan toch maar, omdat er vergoeding word betaald, maar vaak slecht in gebruik. Hoorapparaaten worden veel te duur verkocht.
    Voor mij zou het een hele opluchting zijn als ik deze apparaten mocht aanschaffen en daar dus ook enigszins vergoeding voor krijg. 
    Met vriendelijke groet

    J.van der Werf

Onderliggend
Geen gegevens